{ 8 Augusti }

 class=
Älskar mitt senaste tillägg i Batman garderoben, skönaste finaste crop top tishan! Kjolen är ifrån H&M, likadant med strumbyxorna och skorna kommer ifrån Skopunkten. Har idag vart en stund på kontoret, en runda inne på Ginatricot, kom hem med 2 plagg hehe. Kramat på chefen, käka god lunch. Sen hem och jobba resten hemma. Jag har varit mer pepp än vanligt idag! Vi peppar hardcore inför nästa vecka då vi är på Formex! Fan vad jag älskar mitt jobb! Har en liten paus just nu men har lite kvar att göra på jobb fronten :) Passar bra sen till kaffet med Rob Zombie på hög volym i bakgrunden! ^^ Ciao darlings!

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tack så jätte mycket för tipsen har pantat massor, startade faktiskt en bloppis också så checka gärna ^^ Kramisar Carro

Svar: Ingen fara! Hoppas du får ihop pengarna! Ska kolla in direkt :)
Kitten Black

2013-08-09 @ 01:47:52
URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0