{{ 29 Augusti 2013 }}

På jobbfronten så är det packa zipholders som gällt hela denna vecka so far! Fick iväg ordern idag till Cheap Monday. Chefen var förbi idag också. Vi har städat upp rejält på Nyköpings kontoret och satan så fint det blev va! Trots att jag gått runt med migrän i 3 dagar nu så har jag vart pepp. Oavsett hur jävla skit jag mår inombords / frustrerad över att ej hitta lägenhet så är jag alltid pepp på jobbet. Update i spelhyllan också! Och ursäkta mitt bitch face, jag va trött.

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Vad jobbar du med? :D Kramisar Carro

Svar: Slänger upp ett inlägg, är nog dags haha :P Kram!
Kitten Black

2013-08-31 @ 11:18:12
URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0