It's in my blood. This pain. This horrible fucking pain.

Igår var inte min dag. När jag inte tvingade mig själv till att jobba så sov jag. Jag sov tills jag var tvungen att gå, sov när jag kom hem och sen genom natten. Inte för jag var jätte trött men för det gjorde helt enkelt för ont att vara vaken. Det gjorde fysiskt ont av ångest och annat skit, så ont. Det kommer alltid vara så här. Oavsett hur långa mina bra eller bättre perioder är kommer det komma dagar (veckor) då jag blir påmind om den delen av mig. It's in my blood. Och jag hatar det. Jag hatar det så jävla mycket. Ibland tror jag att jag måste vara en sån hemsk människa...varför skulle man annars behöva stå ut med sånt här? Jag hatar mig.

Kommentarer
Postat av: catarina

du är ingen hemsk människa <3 men I know the feeling..

Svar: <3<3 Jo i grund och botten vet jag det...men känns bara som att man måste ha gjort nåt för att förtjäna det .__. <333
Kitten Black

2012-10-19 @ 09:58:45
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0