{untitled}

Jag känner bara för att göra ett hål av täcken idag är gräva ner mig där. Bara ligga där under och sova, eller blunda när sömnen vägrar välkomna mig mer. Men det gjorde jag ju typ hela dagen igår så känns som man inte kan göra det idag igen. Så det är Tumblr, Hellsing Ultimate OVA mellan omgångarna och attacker där det känns som en elefant sitter på mitt bröst. Skulle ha velat hitta på något idag men är trött på att göra typ allt själv. Ignorera mig, jag gör det.


Translation:
I just feel like making a hole out of covers today and then dig myself down in there. Just lay there and sleep, or just close my eyes when sleep refuses me. But I did that all day yesterday so it feels like I can't allow myself to do that today again. So it's Tumblr, Hellsing Ultimate OVA between the rounds and attacks where it feels like a elephant is sitting on my chest. I would've liked doing something today but I'm sick of doing it by myself all the time. Ignore me, I do.

Kommentarer
Postat av: Vicky

såna dagar behövs med.

2012-01-22 @ 21:22:21
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0