{New In} Movie Collection

La en beställning på Discshop i helgen som kom hem till mig idag. Så nu har filmerna ovanför flyttat in i min film samling :) Var mest att Priest hade mega-pris just nu, ynka 99kr! Men passade på att beställa hem två favoriter inom skräck när jag ändå var på g :D Jag blir typ hög av att köpa film. Tokigt det där.


Translation:
I ordered some movies this weekend and they arrived today. So the movies above is now in my movie collection :) I ordered mostly because they had a nice price on Priest! But I took the chance and bought two of my favorite among horror as well since I was at it ^^ I get high of ordering movies. A bit weird but yeah.

Kommentarer
Postat av: Julia

tack<3 Ja jag vet inte vad jag skulle göra utan second hand

2012-01-10 @ 19:19:15
URL: http://devined.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. <3 <3 !

2012-01-10 @ 19:40:53
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0