Movie Collection (video)

Det här var för typ 2 veckor sen. En på Tumblr ville så gärna se så jag visade snällt (awkward moment haha) men det var ju då out of date mindre än 24 timmar senare...jag köper för mycket film. Ni får ursäkta handklovarna.

Det kommer komma mer film, fick en video kamera i julklapp, har värsta listan att ta mig igenom redan då mina darlings på tumblr blev hungriga efter videos. Måste bara få tid över till det, massa på jobbet just nu osv.


Translation:
This was like 2 weeks ago. Someone on Tumblr wanted to see it so badly so I was kind to do so (awkward moment lol) but it was out of date like less than 24 hours later but still...I buy to much movies. Please excuse the handcuffs.

More videos will come, got a video camera for christmas, I have a big ass list to get through already since my darlings on tumblr got hungry for more videos. I just need to find the time for it, massive work and all that right now.

Kommentarer
Postat av: alexandra

http://www.lipsticksandlightsabers.com/2010/01/lime-crime-beneath-glitter.html



Där står allt! Det är typ, hon som tillverkar sminket har köpt "rena pigment" och sålt. Dvs. pigment som andra företag använder för att blanda ihop sina ögonskuggor.:) Såna pigment kostar typ ingenting för hur mycket som helst - och hon har sålt det som "hennes" färger och med en dyr prislapp.



ja, läppstiften är nog awesome! vill verkligen ha ett med.:D

2012-01-22 @ 22:05:06
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0