{Lime Crime}

Jag känner en ny besatthet på väg att skapas. Och jag skyller allt på denna brud (och tackar så mycket) för det haha. Lime Crime är en dröm, allt är bara så jävla underbart fint! Färgerna, förpackningarna och namnen is to die for! Jag vill ha allt och det känns som att mitt konto kommer att börja lida väldigt snart...


Translation:
I feel a new obsession slowly starting to form. And I blame everything on this girl (and thank her a lot) for it lol. Lime Crime is a daydream, everything is just so damn wonderful! The colors, the packaging and  the names is to die for! I want everything and I have a feeling my bank account will notice that very soon...

Kommentarer
Postat av: catarina

:D :D :D <3

2012-01-20 @ 11:10:52
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: alexandra

Dock så är deras ögonskuggor inte supervärda, om du googlar på "lime crime fight" eller liknande kommer du få upp historien osv. Men resten av deras smink - awesomeee!

2012-01-22 @ 21:53:40
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0