{{ Pepp Helg? }}

Vet inte vad det är med mig denna helg. Igår fick jag massor gjort, bara det att jag var uppe vid 8 är chockerande. Idag vakna jag till 1000 sms och valde ut mamma + syrran (hej jag är poppis haha) så blir en runda på stan med fika. Normalt sett hade jag typ dragit täcket över huvudet och typ "fuck da world I am sleeping" men istället skuttade jag upp ur sängen och fixade mig i ordning för att hinna med en buss. Skönt att ha lite pepp och ork i kroppen (även om jag är 1000 dödars trött efteråt). Inte alls ofta jag har såna här dagar längre, speciellt inte två på rad, så jag tar till vara på dom något enormt. Om bara våren kunde vara här nu också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0