{{ My Goal This Week }}

Mitt mål denna vecka är att inte ha en hel "bleh" dag på hela veckan! Än så länge går det bra, de dagar som är tröga och bleh så lägger jag fokus på att få i varje fall en stund av dagen som inte är så. Som igår kollade jag på nya avsnittet av Supernatural. Jag tänker fortsätta i den andan, typ hardcore träna hjärnan lite att koppla i god tid innan man gå in i en sovar-helg osv. Sen om jag pysslar/designar/går/tittar mig till bättre humör spelar ingen roll.

Sitter just nu på kontoret där det är full rulle på alla håll. Vi har ett nytt projekt igång och mer än så kan jag inte säga :) Men pepp det är jag! Senare blir det en sväng förbi psykologen och ikväll...då ska jag nog bara vara. Pilla på lite fler print designer eller spela lite Skyrim, kanske dra på en mys film eller så. Men det får bestämmas senare, nu ska jag käka upp min lunch sen kicka igång sista timmarna innan avgång ifrån kontoret. Vad har ni för er darlings?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Positivt och bra tänk, fortsätt så :) älskar bilden, so true. Jag har inte mycket för mig, har haft bleh dagar själv så jag har unnat mig en heldag framför Buffy, håller på att se om säsongerna och är inne på säsong 3 :) inget piggar upp som lite gammalt hederligt Sunnydale gos ^^

Svar: Ja, det ska jag! :) Man ska unna sig såna dagar! <333 Utan att känna sig "skyldig" eller lat osv som brukar förstöra det. Buffy är awesome medecin <333 Hoppas det lättar upp snart, gumman! <3
Kitten

2014-03-06 @ 16:08:40
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0