{{ March 12th 2014 }}

Hittade en skänk + lite sött till sovrummet igår på second hand rundan. Allt tillsammans gick på ca 400kr, billigt och bra! Och skänken är så fin så, passar perfect i sovrummet till hela temat. Nu ska jag bara få tag på lite ljusslingor m.m....
Gick inte lika bra inatt dock. För att göra en lång historia kort så har jag spytt hela natten. Så jag är hemma sjuk ifrån jobbet idag buhu! Trodde först det var matförgiftning men vette fan asså. Får se hur detta fortsätter utveckla sig. Värsta i allt är att jag måste ta mig till någon affär. Eller är väl inte det värsta men känns som så...en downside med att bo själv. Har inte spytt sedan imorse dock så man kan ju hoppas den delen är över.
 
Translation:
I found some pretty stuff + furniture for the bedroom yesterday at the thrift store, for cheap money too!
 
I wasn't as lucky last night. To make a long story short I spent it throwing up so I'm home sick from work today. I thought it was food poisioning at first but I'm not so sure anymore :( Worst of it all (right now) is that I have to go buy food and stuff...One of the downsides when it comes to living alone.
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Uwh… krya på dig!! :(

Svar: Tack! <3 Vette fan vad det är, har övergått till feber nu D:
Kitten

2014-03-12 @ 18:10:03
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Så länge man inte spyr tar jag feber anytime, haha!

Svar: Amen to that, haha! xD
Kitten

2014-03-13 @ 18:17:11
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0