{{ Reign Of Fire }}

Har ni såna där filmer som ni sett hur många gånger som helst men fortfarande alltid kan dra på när du inte kommer på annat att se? Eller kan få värsta suget så du nästan går ihjäl tlls du sett den? Jag har ett antal såna och drog på en av dom igår nämligen Reign of Fire, svenskt namn Drakarnas Rike. Det är ta mig fan den bästa drak filmen EVER. Den är så jävla bra gjord och jag älskar storyn, världens bästa cast också. I love me some dragons!
 
Just nu sitter jag på kontoret och jobbar på. Ska ta lunch sen och då blir det även en runda på stan...jag ska till H&M. Nu är det så gott folk att jag tänker nog faktiskt shoppa igen...för att...för att jag kan okej, nu ska vi inte dela ut judgement här åt min svaghet för H&M haha.

Kommentarer
Postat av: Elenor

Mm-mm jag kom att tänka på Smaug :>

Svar: Smaug *o* <333
Kitten

2014-02-19 @ 14:10:07
URL: http://gejland.blogspot.com
Postat av: CATTOAST

ha en fin fredag :)

Svar: Detsamma! (i efterskott hehe)
Kitten

2014-02-21 @ 17:57:52
URL: http://cattoast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0