{{ The Purge & Byzantium }}

Helgens två filmval! Båda var jävligt bra. Men måste jag välja en favorit får jag lov att säga Byzantium, har väntat på en vampyr film i det stuket ett bra tag. Förutom film tittade så var det optiker i lördags, hittade nya glasögon då det behövs (dock surt att man måste ha glasögon och sen betala den dyra skiten själv, vi borde få bidrag!). Efter mitt optiker besök åkte jag på värsta migränen och där försvann min lördag. Igår var jag slutkörd efter migränen så spenderade dagen framför TVn och spelade Deadpool. Det var min helg det! Oh! Fick något riktigt nice av pappa också, visar senare idag :).
 
Nu blir det att springa till kontoret ett par timmar för att sen avbryta jobbet lite mitt i. Ska på lägenhetsvisning kl 14.00. Efter det blir det mer jobb + lite andra saker jag måste fixa idag. Full rulle as always.

Kommentarer
Postat av: Ang

Måste kolla in "Byzantium", har sett the purge redan, blev lite små-besviken på den faktiskt :/ Men helt okej!

Svar: Ja! Purge började bra men när det väl kom igång i slutet så bara PANG BOM slut. Hatar när dom bygger upp spänningen så hinner man blinka sen är det över...men helt klart sevärd var den :)
Kitten Black

2013-09-30 @ 15:30:23
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se
Postat av: Ang

håller HELT med! den började grymt, och sedan som du säger så tog den slut så tvärt! Vi har bäst smak!

Svar: Totally bäst smak!!
Kitten Black

2013-10-02 @ 09:21:11
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0