{{ Press On Nails // Horror Style }}

Ebay surfade till morgon kaffet idag. Hittade lite awesome press on naglar som jag nog ska beställa hem. Gillar ju att mixa in lite horror stuk i stilen hehe. Grav3yardgirl är ju helt frälst i press on naglar och jag börjar bli nyfiken så tänkte why not, kan ju prova! Har ni testat press on naglar? Är det yay or nay?
 
Börjar bli dags att ta sig mot kontoret. Hoppas på kort leverans idag så jag kan börja med en zipholder order and also då slipper jag springa ner till kontoret imorn mitt i hemma-arbete haha. Är på kontoret till 15.00 snåret då jag knallar mot psykologen. You know, bara en normal torsdag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har aldrig testat lösnaglar.
Vad sökte du på för att hitta dom? :3

Svar: "press on nails" sökte jag på ^^Har provat den mer vanliga sortens lösnaglar men inte denna variant, ska vara något annorlunda med dom vad jag fattat för.
Kitten Black

2013-09-19 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0