{{ 1 September }}

Hur kan det va september redan? Inte för jag klagar, menar jag föredrar hösten framför alla andra årstider men är sjukt vad fort tiden går...Men har väl varit en ok sommar I guess. Har vart lite tyst i helgen här and let me tell you why...
 
...Drog till Mr Wookie i fredags igen efter några timmars jobb hemma! Det bjöds på kräftor och kisse mys. Vi kollade på Star Trek: Into Darkness på kvällen och herre jisses vad jag grät. Fan vad bra den är! Och Khan, den karaktären får gärna besöka mig en sen natt i en dröm, if you know what I mean hehe. Kom hem igår och idag tänker jag bara lata mig som satan i gatan. Är inte så jävla pepp idag. Jag vill bara sova och försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0