Det där med att känna att man är "värd" någonting...

Fortfarande full rulle! Både på jobb fronten och privat. Samtidigt som jag försöker hinna med livet arbetar jag stenhårt med mig själv (as always) och känner på något konstigt vis (som inte riktigt går ihop) att trots jag känner mig väldigt vilsen just nu, inom mig själv, så känns det ändå som att jag känner mig själv bättre än någonsin. Försöker banka in i min hjärna att jag är värd ett liv. Jag är värd mitt jobb. Mina vänner. Jag är värd att vara social istället för att gömma mig hemma. Jag är värd att leva det liv jag vill ha. Sakta men säkert börjar det sjunka in i huvudet på mig. Nu blev det lite känslosamt här haha...
 
När jag inte sitter på kontoret/hemma och jobbar så är det mys med Herr Oliver Kanin som gäller, gamea Left 4 Dead (är på 2an nu dock), planera outfit till Sci-Fi Mässan i November, leta lägenhet och en hel del till. Jag är väldigt trött på kvällarna just nu så därför det är lite tyst här :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Förstår att du har mycket.
Var har du köpt dom fina hattarna?:)

Svar: Lindex :) Fast är samma, gjorde bara om den hehe :P
Kitten Black

2013-10-22 @ 08:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0