{{ scream leggings & ribcage bones }}

Har lunch just nu så passar på att blogga lite. Rätt så normal måndag trots Formex vecka, det kommer snart dock haha. Är själv på kontoret idag. Va tyst och tråkigt så drog på musik medans jag reggade ordrar m.m. Men just nu käkar jag och pausar!
Jag vet att det är augusti men jag peppar redan för oktober månad! Halloweeny stuff and shit liksom. Det är aldrig för tidigt att peppa inför Halloween! Jag älskar hösten, oktober månad är min absoluta favorit på hela året. Drog på mig favorit leggings idag, mina awsesome Ghostface! Favorit pjuxen fick åka på dom med. Allt för att bota måndags döden!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Balla brallor!

Svar: Tackar! Snubbla över dom på Ebay :P
Kitten Black

2013-08-12 @ 20:46:01
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Svar: Jag är sjukt dålig på att shoppa på ebay :(

Svar: Aw :( <3 Varför? :(((
Kitten Black

2013-08-12 @ 21:25:51
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0