{{ MINA SERIER }}

Vi vet alla att jag är en Fangirl men trots det pratar jag ej särskilt mycket om mina serier, filmerna m.m känns det som. Det ska bli ändring! Börjar med att slänga upp vilka serier jag följer just nu (som fortfarande går) som en hängiven slav.
Här har ni dom! Dom jag måste se direkt när jag kan. Har slutat med live streams pga tidskillnaden då jag prioterar att fungera på jobbet. Men soon as I can när jag inte jobbar BAM jag kollar eller blir tokig om inte. Och tanken alla kommer sända sitt sista avsnitt en dag sliter mitt stackars hjärta i en miljon bitar.

Kommentarer
Postat av: Linaaaaaaa .

Du har verkligen perfekt seriesmak!

Svar: Tackar! ^^
Kitten Black

2013-08-13 @ 21:27:57
URL: http://bajshelvete.blogg.se/
Postat av: Blubb Svensson

Bästa serierna!

Svar: And you know it! :D
Kitten Black

2013-08-20 @ 21:01:10
URL: http://blubbsvensson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0