{{ helgen // oh shit it's monday }}

Fredag började med jobb sen drog jag ut till Laxne och fortsätte jobba lite där, Aslan hjälpte till att regga fakturor. Efter det var det dags att lata sig och efter att ha käkat tacos satt vi och spelade Age of Mythology! Kom hem på lördagen. Förutom det var jag igår med när min svåger/brother from another mother gadda sig!
 
Måndag idag vilket betyder ny vecka, vilket betyder jobb som i sin tur betyder zipholder leverans denna vecka. Önskar bara jag inte var så jävla död på måndagar men man kommer igång till slut idag också, this I know. Rewatchs går bra, är nästan igenom S2 av Walking Dead medans jag är snart igenom S3 av True Blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0