Nya Babies i skohyllan!

Ja asså hade en sån där migrän + feber dag idag. Men jag tog mig förbi kontoret faktiskt. Dock så tyckte jag att jag förtjänade något fint för det! Så jag köpte mig ett par nya skor som jag ska rocka loss i under våren ;) Visar bilder på mina nya babies snart! Wohooo!
Men jag ska lägga mig på soffan en stund och vila. Febern åker fortfarande upp och ner som en jävla hiss. Håller tassarna för det är bättre imorn, jag lär gå till jobbet oavsett hur det ligger till. Men hoppas på en liten timmes tupplur under en stor filt är rätt medecin.

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Nu blir man ju nyfiken på vad det är för skor du har hittat.
Du får krya på dig.

Kram

Svar: Hihi ^^ Bilder kommer upp idag (glömde bort det lite hehe) ^^Tack!

Kram <3
Kitten Black

2013-04-03 @ 23:43:47
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0