{ last of april }

Beställt hem lite i smyckesväg ifrån Ebay! Ska nog beställa hem lite mer ikväll, är ju så farligt sjukt billigt, men lägga fokus på typ mer ringar och armband hehe. Ska snart dra iväg mot kontoret och jobba ett par timmar! Jobbade över extra igår för jag skulle slippa mina 2 timmar hemma idag endast för att kunna gå på stan efter jag är klar på kontoret i lugn och ro. Tji fick jag för affärerna stänger samtidigt som jag slutar! Jag var måttligt road när jag fick det berättat för mig imorse. Inte. Men men, får väl Ebaya ikväll då, finns ju kläder där med :) Var mest det att jag var sugen på ett par nya pjux ju...Dagens I-landsproblem var det här! Gör ni ikväll sötisar? Är ju Valborg och allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0