But Kitten, all you do is work.

Är på kontoret, jobbar 10-16 idag (as usual). Jag har på mig en av favorit tröjorna (vars stil jag vill ha mer av i garderoben), håret blev någorlunda okej (funderar starkt på svart färg igen), jag har finaste halsbandet på mig (hej, jag är ifrån Middle-Earth!) och kanske blir lite shopping efter jobbet (om det inte börjar regna ute + att jag ska inte men känner mig busig). Jag är helt död efter helgen fylld av flyttande + flyttstäd MEN vi blev klara så wohooo! :D Nu ska jag bara komma i ordning hos föräldrarna...*phew*. Allt jag vill är att sova, jag är så jävla utmattad hela tiden :(
 
Folk omkring det stora www påpekar lite att allt jag gör är att jobba och sen när jag inte jobbar slappnar jag ej av. Vilket är helt rätt faktiskt! Jobbet är ju heltid så inte så konstigt på den fronten men måste lära mig varva ner och slappna av då jag fortfarande visar alldeles för många "nära att gå in i väggen" tecken. Icke bra.
Tips kanske? Vad gör ni för att slappna av/varva ner efter jobbet eller annat?
LÄR MIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar spela sims eller lyssna på musik för att slappna av:)
Var kommer tröjan ifrån? Förstår verkligen att det är en av dina favoriter!

Svar: Jag brukade spela sims mycket...kanske damma av alla sims 3 man har x)Den kommer ifrån KappAhl :)
Kitten Black

2013-04-22 @ 21:03:55
Postat av: Angelica

Spela spel, se på film, nörda serier, fotografera, ta promenader, ta fotonader där man tar kort på allt, Rita, göra inspo-böcker för olika saker, leka med photoshop, lära mig spela piano, käka gosaker, gosa med le cats, leka med smink, kolla på saker man vill ha över internet, kolla på drömhus man vill ha osv :P

Svar: <333333
Kitten Black

2013-04-23 @ 12:32:14
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0