Bläääää säger jag bara!

Ville mest bara droppa in och säga att jag lever (eller beror väl på hur man ser det). Det är den tiden på månaden och jag brukar ha extremt ont första 2 dagarna men denna månad är helt åt skogen! Jobbade hemifrån igår medans jag satt och pratade med vårdcentralen fram och tillbaka (har fått starkare smärtstillande nu och det tackar jag för) och jobbar även hemifrån idag. Inte lika ont idag om man jämför mot igår då det kändes som jag skulle föda en elefant. Men min kropp är helt slut och jag kan inte behålla mat än :( Så blir att kämpa på med jobbet ifrån min egna dator idag. Nu vet ni ifall det är lite tyst här :)

Kommentarer
Postat av: catarina

åh fyfan att ha det SÅDÄR ;o :(

2012-03-20 @ 10:07:38
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Ida

Wäääh, det där lät ju inte alls roligt för fem öre!



▼ Ohh, är du också intresserad av att göra lumpen? Eller bara vapen och sånt där coolt? :)

2012-03-20 @ 22:48:04
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0