Nu får ni ge er.

Okej kanske inte så stor grej så man behöver ta upp det i bloggen men många bäckar små...Jag  är så jävla trött på spam bland kommentarerna! Nu får ni fan ta och ge er. Skitkul ni har frågestund, veckans blogg och whatever MEN om jag vill va med på det så är jag redan där för jag redan följer dig eller nåt. Lägg ner det där att surfa runt och spamma bloggar. Det är så himla irriterande och så löjligt vanligt. Och det där med "följa varandra på bloglovin'" kan ni också tagga ner med. Det är ingen tävling. Man är inte störst, bäst och vackrast för man har flest följare. Förlåt att jag framstår som värsta världs bitchen nu men jag blir så trött på det.
Ingen ide ni skickar såna kommentarer för det som händer med dom är att jag först kryssar i dom så fint och sen väljer jag ta bort.

Kommentarer
Postat av: catarina

åh håller med dig så hårt, det är så jääävla irriterande sånt där! ingen som tycker det är kul, undrar om ens dom som gör det har någon glädje av det? fattar verkligen inte.

2012-02-05 @ 23:04:14
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: mila

Sånt är alltid roligt - särskilt då "spammarna" inleder kommentaren med "detta är inte ett spammeddelande". Nehej, säker på det?

2012-02-06 @ 00:34:17
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0