The Room Of A Fangirl

Min framtida egna lägenhet lär vara fullt av merchandise. I love them! Asså lyckan att få hem en ny action figure eller smycken, replica eller whatever, är så underbar! Låt mig inte börja på merch tishor haha.

Många anser att jag är "för gammal" för att ha sånt här. Men va fan, det är mitt intresse och livsstil! Jag köper vad jag vill för mina pengar och har vad jag vill i mina bokhyllor. Eller hur? Och vill jag ha på mig en t-shirt med Draco Malfoy så kan jag väl få ha det. Bara för att jag har en action figure med Fenrir Greyback så är jag väl inte omogen för det. Vill jag ha en Bleach kalender så har jag det. På det stora hela så skäms aldrig för vem ni är oavsett vad folk säger.

Kommentarer
Postat av: catarina

sv. tack <33

2012-04-26 @ 09:33:50
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Sofie

Äsch man ska väl fan få tycka om vad man vill, oavsett hur gammal man är :o det är som jag och mumin liksom, kommer aldrig växa ifrån det :d

2012-04-26 @ 13:29:14
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0