ON IT'S WAY // CASTIEL POP! VINYL FIGURE

Klickade hem denna lilla herre! Så fort han kommit hit så har jag ett komplett Team Free Will i samlingen när det gäller dessa figurer, Supernatural nörd queen som man är. Sen vet ju typ alla vid detta lag att Castiel är min absoluta favorit i hela serien ever hihi. Svårare att få tag på än de andra så glad är jag!
Translation:
I clicked this little guy home! Soon as he has arrived I'll have a complete Team Free Will in the collection when it comes to these figures, like the Supernatural nerd queen that I am. And everyone knows by now that Castiel is my absolute favorite in the whole show hehe. It's hard to get your hands on compared to the other ones.

Kommentarer
Postat av: Christina

Aw Söta Cas <3 Har du Sam och Dean också? Fota gärna och visa när du fått hem Cas :)

Svar: Han är the cutest! :3 Yes, fick tag på dom två ganska lätt då dom säljs lite överallt ^^ Kommer nog ta en Team Free Will bild när Cas kommit, nästan ett måste ju :D
Kitten

2014-09-13 @ 19:51:55
URL: http://christinadeath.tumblr.com
Postat av: ♫♪ sandra

åh man skulle haft en liten mini-cas vakandes över rummet.

Svar: Helt klart, hoppas jag får tassarna på den med vingar också hehe!
Kitten

2014-09-20 @ 22:58:44
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0