On It's Way: Daryl Dixon!

Klickade hem denna bad boy igår som Webhallen äntligen fick in i lager! Skulle ha kommit i april och har suttit som en hök nästan två månader nu varje dag haha. Men nu är han på väg, mmm baby! Tror jag får flytta runt lite där hemma snart bland samlingen så Walking Dead får en egen hylla :)
 
Just nu har jag lunch och efter jag jobbat mina sista timmar ska jag hem till föräldrarna för middag. Se om jag hinner med en second hand runda också på vägen hem.
 
Translation:
I clicked home this bad boy yesterday that finally came in stock! Was suppose to be in stock in April and I've been sitting for almost two months now every day like a hawk on that site lol. But now he's on his way, mmm baby! Think I have to rearrange among the collection soon so Walking Dead get it's own shelf :)
 
I'm on my lunch right now and after I'm done working I'm going to my parents for dinner. Hoping I have time to stop by the thrift store on my way home later.

Kommentarer
Postat av: n

tja vill också ha den :) får nog beställa jag med :P

Svar: Haha, svårt att låta bli! :P
Kitten

2014-05-21 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0