Mini Rant

Känns som jag stirrat på denna blanka sida 100-tals gånger sens typ igår för att sen bara sucka frustrerat och klicka mig ifrån sidan. Pallar inte. För att göra en lång historia kort så är min ångestnivå skyhög och näsblod är vardagsmat typ. Jag mår inte bra. Så var det med det. Jag vill bara bli lämnad ifred till min semester som hopefully är tillräcklig för att jag ska vila upp mig.
 
Translation:
Feels like I've been staring at this blank page 100 of times since yesterday only to sigh frustrated and click away from it. I fucking can't. To make a long story short I have a sky high anxiety level and nosebleed is a daily thing. I am not well. That's that. I just want to be left alone until my time off work this Summer which hopefully will be enough for me to rest up.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny

<3

Svar: <333
Kitten

2014-05-12 @ 08:46:37
URL: http://bunnydrugz.blogg.se
Postat av: Ang Starfighter

Aaw poor baby, hoppas att semestern blir underbar och att du får ny energi

Svar: <33 27 arbetsdagar kvar, hardcore nedräkning has begun haha. Tror 4 veckor sommartid kommer göra mig gott :) Har ställt in mig på det och brukar bli så man ställer in sig hehe.
Kitten

2014-05-12 @ 09:03:20
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0