March 24th // 2014

Instagram: HowlingWolfHeart
 
Det har fotas + redigerats på kontoret. Gav mig även på att göra en hair bun imorse för första gången, tycker fan jag lyckades bra för första gången. Sen att jag ger mig på sånt för allra första gången på en måndag morgon kan ju diskuteras om det var smart eller inte haha.
 
Har precis gått av jobbet för dagen och ska nu faktiskt krypa ner under en filt på soffan en stund innan det ska fixas med kvällsmat. Mitt huvud har dunkat migrän sången hela dagen och känns som att den är på väg att bryta ut helt nu. Går det över tillräckligt så blir det nya Walking Dead sen! Svarar på kommentarer senare, darlings.
 
Translation:
I've been photographing + edit photos at the office all day today. I also took on the challenge to make a hair bun for the first time this morning, I think I did good for my first time. And the fact I decided to do this on a monday morning out all times...it can be discussed if it's a smart move or not lol.
 
I just finished work for today and I'm about to crawl down under a blanken for a while before I fix dinner. My head has been singing the migraine song all day and it feels like it's about to take it's final tune. If it's over it's Walking Dead time later! Will answer comments later, darlings.

Kommentarer
Postat av: Sofie♥

Hoppas du mår bättre så snart som möjligt! krya :)<3

Svar: Tackar, mår bättre idag! ^^ <3
Kitten

2014-03-24 @ 17:30:09
URL: http://sofieiistheking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0