Living in Sweden 101: Never trust the weather

Jag beställde vår, inte det här. Öser ner snö ute och jag är inte glad över det. Tackar mitt förnuft att jag tog med mig mössa m.m idag utifall och tog på mig en varm kofta. Om det är en sak man lär sig snabbt boendes i Sverige så är det: Lita aldrig på vädret.
 
Translation:
I ordered Spring, not this. It's pouring down snow outside and I'm not happy about it. Grateful that I brought a scarf and such just in case today and put on a warm cardigan. If it's one thing your learn fast living in Sweden it's: Never trust the weather.
 

Kommentarer
Postat av: mot plus

eller hur hit med våren nu!

snyggt!! Ha en fin dag!

Svar: Ja, vår sen sommar sen gärna vår igen!
Kitten

2014-03-19 @ 14:53:20
URL: http://motplus.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0