{{ I am going to IKEA....I K E A }}

Fortfarande hängig efter veckans sjukligheter men jag jobbade faktiskt igår. Idag är jag uppe olagligt tidigt för trots att inte vara 100% så ska jag åka till IKEA. Jag får inte chansen att ta mig dit ofta så när tillfället dyker upp så måste jag passa på. Bara att bita ihop med andra ord, får hänga på vagnen i värsta fall och vila haha. Lite saker står på inköpslistan, bland annat dessa LED-belysningslådor! Blev tipsad i en samlar grupp på Facebook och ska visst vara guld att displaya samlingar, dom blir inte varma eller något sådan. Bra ljus and all så måste ha.
 
Translation:
Still a bit exhausted after the weeks ill days but I did work yesterday. Today I'm up super early because even if I'm not 100% I'm going to IKEA. I don't get the chance often to get there so when I have the chance I have to take it. So I'm just gonna hardcore this day through. Some stuff is on the buy list, these LED-light boxes for example. Got the tips from a collector group on Facebook and it's suppose to be bad ass when it comes to displaying action figures and such. They don't get warm and it's a good light and all so I need some.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Coolt! Vill gärna se en bild på dom in action sen! ^_^

Svar: Självklart! ^^ Så fort jag lyckats bygga ihop dom...O.O
Kitten

2014-03-15 @ 10:20:22
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0