How Old Am I?

Kom på det nog aldrig stått i menyn angående min ålder. Så nu är jag nyfiken om någon vet. Hur gammal är jag?
Vissa av er som känner mig (har mig på Facebook m.m) vet ju redan så inge fusk nu hehe.
Folk är för det mesta chockade över min ålder ärligt talat.
Translation:
It's probably never said anywhere on this blog about my age. So now I'm curious if anyone knows. How old am I?
Some of you (people who are Facebook friends and such) already knows so no cheating now hehe.
People are usually shocked over my age tbh.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hm… gissar 24 - 26 nått kanske? :O (dont be mad at me if im wrong :O)

Svar: Helt rätt! Jag är 26, blir 27 i november :)
Kitten

2014-03-19 @ 18:26:28
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

jag blir 24 nu i april. Fast jag känner mig inte som någon ålder alls, eller hur man nu ska försöka förklara det. Verkligen inte som 24. Alla mina vänner börjar köpa bil och skaffa barn. Jag köper skor och dödar krukväxter. Jag har typ bara fastnat i en tid haha!

Svar: Förstår vad du menar. Like jag har 3 år kvar tills jag fyller 30 (eller nästan 4 men ändå) men jag känner mig typ early 20s som äldst. Är "vuxen" när jag måste vara det vilket jag anser is the way of life :P Men vet känslan med det där att alla skaffar barn m.m o.o
Kitten

2014-03-20 @ 07:43:40
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj, vad chockad jag blev av att du är 26! Trodde du bara var 22 :)

Svar: Haha ja :)
Kitten

2014-03-20 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0