Ebay Shopping // GoT and DH

Då det blev lite kämpigt runt om bestämde jag mig för att bryta mitt köpstopp lite och klicka hem lite ifrån Ebay. Det blev bland annat en Game of Thrones klänning (copy, inte black milk) och ett par Deathly Hallows leggings. Ska köpa hem något mer men det visar sig vad, har lite beslutsångest men ett par dragon scale leggings tror jag allt får flytta in till mig ;) Shopping theraphy! Och jag undrar varför jag har smått shopping problem...
Translation:
Since life became a bit rough I decided to break my no-buy and order some stuff on Ebay. A copy of one of Black Milk's Game of Thrones dresses and a pair of Deathly Hallows leggings are on their way to me. I'm going to buy something more but I don't know what yet, too many choices lol. But it's leaning towards a pair of dragon scale leggings ;) Shopping theraphy! And I'm wondering why I have a small shopping problem...
 

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Hoppas det blir bättre för dig <3
Har också haft det jobbigt, resulterade i shopping i form av ikea möbler då jag fick flytta så det löste ju sig. Men känner ett tröstshopping-sug komma över mig sakta men säkert

Svar: Detsamma och kram på dig!
Kitten

2014-03-31 @ 10:22:57
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: Felicia

Ytterst viktigt, vill du ge mig länken till vart du hittade klänningen, har snart rensat igenom hela ebay för att hitta någonting med game of thrones black millk copy. Hade varit jättesnällt.

Svar: Självklat :) Här är därifrån jag köpte: http://www.ebay.com/itm/380866025957?var=650225303958&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Kitten

2014-04-01 @ 15:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0