{{ Blade Rewatch }}

I helgen förutom IKEA och pirog verkstad så har jag sett om på Blade filmerna! Love 'em!! Snubblade över första på Netflix sen rotade jag fram resten ur filmlådorna hehe.
 
Idag är det måndag. Måndag betyder ny vecka som betyder jobb. Ska snart knalla mot kontoret och hoppas dagen går fort. Snön ute hjälpte inte mitt bleh humör precis, inte så mycket och lär smälta bort men snön ligger där...usch jag vill ha vår nu! Men måndag betyder även nytt Walking Dead, woot!
 
Translation:
I rewatched the Blade movies this weekend. Love 'em!!! I stumbled across the first on Netflix and after watching that I got out the rest hehe.
 
Today it's Monday. Monday means new week which means work. So I'm soon going to the office and I hope this day goes by fast. The snow outside didn't help my bleh mood, not that much and it'll probably be gone by tomorrow but just knowing it's there again...I want Spring now! But Monday of course also means new Walking Dead, woot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0