{{ Black Milk Harry Potter Jackets }}

Black Milk håller på få in nya HP stuff! Jag är helt jävla döds kär i jackorna. Lyckades hålla mig när det släppte första bunten som innehöll leggings m.m (då jag visste billiga awesome kopior borde dyka upp på Ebay vilket de gjorde också) men dessa jackor...det blir svårt att hålla sig. Risken är stor jag bryter mitt köpstopp och köper i varje fall en av dom, frågan är då fan vilken? Släpps 8 april om infon jag fått är rätt.
 
Translation:
Black Milk is about to get in new HP stuff among their clothes! I am fucking in love up over my ears in the jackets. I managed to hold it together when they released the first batch (since I know the chance was big copies would show up on Ebay which they did too) but these jackets...it's gonna be hard. Huge risk I'll break my no-buy clothes and at least buy one of then, question then is which one? They're releasing it April 8th if my info is correct.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag tycker inte plaggen är fina alls, jag är så himla besviken :( Hoppas verkligen dom kommer med något nytt coolt precis innan releasen.
Det enda som är bra tycker jag är att trycket på Sirius klänningen är olika bak och fram!

Svar: Helt kär i jackorna :'3 Men lite besviken det inte var mer "new feeling" du vet? Se vad dom kan hitta på hihih :P
Kitten

2014-03-23 @ 09:38:24
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0