{{ Bedroom Details Inspo }}

Då min lägenhet är mindre (den är på 59kvm vilket räcker gott och väl för lilla mig) så bestämde jag tidigt att ha olika teman för olika delar av det. Planen var först att göra sovrummet till "vampyr/horror kryptan" men då vardagsrummet fort fick svarta möbler till största delen blev det ändrade planer hehe. Så sovrummet nu ska gå i det som kommer bryta av mest. Kommer vara en blandning av Sofia Coppola filmer, fairytale, pastel med en hint nördighet. Pastel färger och söta små saker. Man ska typ vänta sig en enhörning skutta förbi när man öppnar dörren! Lite boho/wicca inslag mitt i allt också.
 
Sovrummet är det som är mest ifrån klart just nu, det jag har därinne for now är min säng. Men ska snart hit en byrå och ska även köpa till mer möbler, så fort jag bestämt mig vad jag vill ha för något. Vardagsrummet är nog det närmast klart, köpte mig äntligen ett soffbord idag som kommer om ca 2-3 veckor då det var beställningsvara. Sen är det kvar att inreda lite mer, nya gardiner, ny taklampa...lite förvaring så som dvd pelare. Pepp som fan!
 
Med detta inlägg blev ni nu informerade att jag är lika bred i smaken inom inredning som allt annat. Jag älskar blod och tarmar men avgudar även enhörningar och regnbågar typ. Tur jag hamnade i en 2:a så jag kan sprida ut allt bra...

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag är så nyfiken på hur din lägenhet ser uuuut :D

Svar: Hihi den är ganska långt ifrån klar ^^ Men så fort den är tillräckligt klar lovar jag att visa :) Kanske blir lite detalj bilder innan det ^^
Kitten

2014-03-12 @ 19:41:19
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0