HARRY POTTER // MARATHON

Jag började mitt fusk Harry Potter maraton igår! Jag säger fusk då jag är för gammal för att sträck kolla. Kan inte ens ta mig igenom ett old fashion LotR maraton längre buhu. Tittade på Philosopher's Stone - Goblet of Fire igår och planen är att ta sig igenom resten innan imorgon kväll :) Så det är vad jag gör ikväll när jag kommit hem ifrån midsommar firande!
 
Translation:
I started my fake Harry Potter marathon yesterday! Calling it fake since I'm too old to watch it all in one sitting. I can't even get through an old fashioned LotR Marathon any more buhu. I watched Philosopher's Stone - Goblet of Fire yesterday so the plan is to take on the rest and be done by tomorrow :) So that's what I'm doing after I get home from the Midsummer celebration!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

WAAA WUNDERBART! :D

Svar: JA :D
Kitten

2014-06-21 @ 11:05:12
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gjorde detta för typ 4 år sedan, men det tar ju typ en hel helg o.O

Svar: Jo, tog mig 3 omgångar xD Är ju ett par timmar hehe :P
Kitten

2014-06-22 @ 17:11:42
URL: http://Snatransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0