Happy Midsummer!

Glad midsommar på er! Har varit uppe sedan strax efter 9 men sitter och myser gärnet fortfarande med mitt kaffe med Johnny Cash på i bakgrunden, älskar't! Ska inte till föräldrarna för midsommar firande förr än 15.00 snåret och tills dess blir det nog att ta pris i lathet hehe. Vad gör ni idag?
 
Translation:
Happy Midsummer everyone! I've been up since right after 9 but I'm still sitting with my morning coffee with Johnny Cash on in the background, loving it! I don't have to be at my parents place for Midsummer celebrating until after 3PM so until then I'm gonna take an award in lazyness hehe.

Kommentarer
Postat av: Alice

Glad midsommar på dig också! :D
Jag själv kommer att spendera eftermiddagen och kvällen tillsammans med mina föräldrar och min lillebror. Och jordgubbar. Jag kommer äta ihjäl mig på jordgubbar.

Svar: Låter nice! ^^ Åh, längtar efter jordgubbarna!! <33
Kitten

2014-06-20 @ 11:27:08
URL: http://miranodesign.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Moahahahah jag latar mig till klockan fem så jag vinner! Ha en fin kväll darling!

Svar: Nej, du vinner alltid! :O Detsamma dollface!
Kitten

2014-06-20 @ 13:30:18
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0