2nd of June 2014

Hann med ärenden på stan på lunchen så nu är allergi medecin påfyllt och även skönhets hyllan. Verkar vara i sånt där moment då allt tar slut haha. Men är väl för man köper allt ungefär samtidigt så tar det slut samtidigt...Köpte med mig sushi till kvällsmat efter jobbet!
 
Translation:
Managed to get all things done on my lunch so both my medecine cabinet and my beauty shelf is restocked. Seems like I'm in one of those times where I run out of everything. Probably because I restock at the same time...Bought some sushi for dinner on my way home!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har smakar sushi i någon slags matlåda som jag köpte på Maxi en gång och det var jätteäckligt :( Köpte du din på sushi resturang? Smakar det annorlunda?

Svar: Det är ENORM skillnad på resturang sushi vs "matlåde" sakerna dom har på t.ex ICA eller Coop. Men det skiljer också ifrån resturang osv :/ Men sushi som är gjort rätt och av en bra kock är gudomligt gott!
Kitten

2014-06-02 @ 21:32:09
Postat av: Anonym

Åh, då måste jag testa på sushi resturang någon dag :)

2014-06-02 @ 21:47:46
Postat av: Karin

Råkade bli anonym men då måste jag testa någon dag :)

Svar: Kör hårt! :) Hoppas det blir en bättre upplevelse ^^ Men är väldigt annorlunda smak på sushi, kan liksom inte jämföras med något annat :)
Kitten

2014-06-02 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0