The Walking Dead Season 5 Trailer

Jag rös i hela kroppen (fangirl curse) när jag såg den här första gången! Sen att jag är lat och 100 år senare delar med mig är en annan sak haha. Är det någon mer än jag som är like "Vem kommer dö i början?" varenda ny säsong nu mera?
 
Kommer upp en zombie relaterad tävling senare idag (senast imorgon) så håll ögonen öppna!
 
Translation:
My whole body went crazy (fangirl curse) when I watched this for the first time! And that I'm lazy and 100 years later share it is another thing lol. Is it anyone else who is all like "Who will die at the start this time?" every new seasons?
 
I will put up a zombie related give away later today (tomorrow at it's latest) so keep your eyes opened!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg! Verkligen något man vill följa!

Svar: Tack! :)
Kitten

2014-08-05 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0