RISE & SHINE

Uppe tidigt idag för ska iväg på roadtrip med föräldrarna som är lediga båda två idag. Dricker kaffe ur min nya termo mugg jag fick av mamma, höjer lite på ögonbrynet och undrar hur trött jag var när jag målade naglarna inatt haha...Ska ta och börja göra mig klar för dagens äventyr nu dock.
 
Translation:
I'm up early today because I'm going on a roadtrip with the parents who both have a day off. Drinking coffee out of my new mug my mom gave me, raising my eyebrow a bit wondering exactly how tired I was when I painted my nails last night...I'm gonna start getting ready for todays adventures now.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Skitcoola naglar ju!

Svar: Taaaack :* !!
Kitten

2014-07-05 @ 09:20:20
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Denise

Muggen <3 <3

Svar: Min nya favorit! :D
Kitten

2014-07-05 @ 09:52:59
URL: http://autaini.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0