Notebook Doodles & Bunny Cuddles

Försöker ta på vara på de få semesterdagar jag har kvar. Börjar jobba på måndag igen. Jag älskar mitt jobb men har den där "Kan jag inte få ha en vecka semester till?" haha. På dagarna försöker jag göra något medans på kvällarna skriver jag lite i mina notebooks medans jag myser med herr kanin.
 
Translation:
Trying to make the most out of the few days off I have left. I'm going back to work on Monday. I love my job but I'm in the "Can't I have just another week?" state right now lol. During the days I try to make the most out it while at nights I doodle a bit in my notebooks and cuddle with mr bunny.

Kommentarer
Postat av: Crazie -

Hahah älskart!

Svar: :p !
Kitten

2014-07-17 @ 14:20:52
URL: http://crazie.blogg.se
Postat av: Bunny Therése

Whuut… du fick ju nyss semester.. HUR FORT GÅR TIDEN EGENTLIGEN?!

Svar: I know right! :O En månad bara POOF borta D:
Kitten

2014-07-17 @ 17:02:04
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0