He's My Whole World

Olivers flyttlass gick ju mot mig idag, äntligen. Han kom till rätta riktigt snabbt och verkar redan känna sig som hemma. Vi har kollat på Dollhouse hela kvällen so far och ska nog fortsätta med det. Nu känns det som hemma på riktigt. My mei-mei! (kärlek till den som vet vart jag snatchat upp det ifrån!)
 
Jag får frågor nästan dagligen hur jag fått Oliver så extremt tillgiven och kärleksfull men jag vet ärligt talat inte. Det klickade ju direkt mellan oss så fort jag höll honom första gången och sedan dess har det varit oss två mot världen. Han är min hela värld på så många sätt denna lilla kanin.
 
Translation:
Olivers stuff was moved here today along with him, finally, as you already know. He made himself at home really fast and seem to love it. We've been watching dollhouse all night so far and will probably continue doing so. Now it feels like home here for real. My mei-mei! (love to the one knowing who know where I got that from!)
 
I get asked almost daily how I got Oliver so loving and caring but I honestly don't know. It clicked between us right away from the moment I first held him and it's been us againts the world ever since. He's my whole world in so many ways, this little bunny.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Han är så söööööööt ^_^

Svar: Maaaaah baby!! :D
Kitten

2014-07-06 @ 20:37:09
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0