Bad Kitten, bad!

Många på Facebook, mail osv som är ivriga att få se nya halsbanden i shopen jag peppade er upp över och was all like, ska få upp dom asap! Jag fastnade i semester latheten sen reste bort mitt i allt så hamnat på sidan lite men ska ta mig i kragen och fota det imorgon! Fy skäms på mig, bad kitten!
Skulle det vara så ni ser något på bilden ni vill ha utan att se det på bättre bild (ram osv är som de andra nördiga bara annan bild) så säg till så lägger jag upp i shopen med tillfällig bild på störten! :)

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ja hallå har varit inne varje dag och leta likzååm!

Svar: I am soooo sooo sorry D8
Kitten

2014-07-07 @ 07:02:02
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0