{{ TVÅTUSENFJORTON }}

Mitt 2013 har inte varit det roligaste. Tänkte skriva en sammanfattning om det men då jag läste igenom min blogg blev jag så ledsen för jag inte själv insett exakt hur dåligt jag har mått, hur nära min gräns jag har varit. Året började tufft med att min morfar lämnade oss (som nu är första gången jag säger i bloggen för gör fortfarande så ont) och efter det var det bara down hill. Bra saker har hänt också men är allt det dåliga som skuggar över det inom mig.
 
2014 betyder många ändringar för mig, till det bättre för en gångs skull, det tänker jag ta till vara på! Jag lämnar 2013 bakom mig och ser framåt. Tar varje dag som den kommer, gott eller ont, för det är idag jag lever. Inte igår och inte imorgon utan idag. Jag måste lära mig älska mig själv för jag kommer inte kunna njuta fullt ut av livet om jag inte älskar mig själv. Inse att jag är värd att vara lycklig, jag är värd att andas, jag har kämpat för det jag har idag (som jobb och underbara vänner) och jag är värd det. Jag är värd att leva! Så ja, nu jävlar är det dags att börja leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0