Tjena Darlings!

Är det verkligen nästan 2 veckor sedan jag bloggade?! Men fy skäms på mig, så här får det inte gå till! På med usch mössan och in i skamvrån för mig...Men många av er som har flyttat vet säkert all tid och energi det tar, sen med Formex rush på jobbet så blev det att placera arslet framför TVn denna tid på kvällarna :) Men bara för jag har varit borta ifrån bloggen betyder det inte att den ej varit i mina tankar. Ska återkomma med en bang år 2014. Vill bli en större, mer regelbunden och...ehm ja allt det där inom min blogg! Det kommer snart och då jävlar tutar och kör vi :D Jag vet året redan är 2014 men jag är fortfarande i december, no judge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0