{{ Middle-Earth Leggings }}

Min dag började tidigt imorse då jag brutalt vaknade av mensvärk. Så har det fortsatt hela dagen. Jag kan inte ens sitta upp 99% av första 1-2 dagarna och det är ett helvete. Så i detta helvete var jag olydig katt och klickade hem ett par nya leggings! Middle-Earth kommer sitta fint på benen i vår! 60 spänn gick dom på hehe.
 
Kom nyligen upp och gjorde upptäckten att jag är utan vatten. Sen har jag migrän på g och börjar få extrema menssmärtor igen...Kollat upp det där med migränen och det går visst hand i hand ofta med just mensen, pga hormonerna som höjs osv. Har jag sagt jag har mig ett helvete idag? Kanske ska beställa hem ett par leggings till...

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

åh, vill du länka till legginsen? <333 DÖR.

Svar: Självklart! :) Here ya go! http://www.ebay.com/itm/161188259790?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649
Kitten

2014-01-22 @ 22:33:04
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0