Det var inte igår inte!

Nu har det varit tyst här ett par dagar, tyckte det var dags att bryta tystnaden! Ska snart knalla till kontoret så blir ett snabbt inlägg. Jag har varit upptagen med att flytta och börjat plocka i ordning (notice fina Sabretooth i min nya bokhylla ovanför!) sen i tisdags var det tillbaka till jobbet som gällde! Formex för oss på jobbet nästa vecka så nu är det högt tempo! Utöver det håller jag fortfarande på flytta/rensa/plocka upp, fan vad grejer man samlar på sig asså...Känner en ny förkylning (eller gammal som kommit tillbaka) krypa i kroppen vilket gör mig frustrerad. Mitt immunförsvar just nu är praktiskt taget icke existerande.

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Du får ta en liten sup whisky så blir du frisk:)

Kram

Svar: Jo whisky botar det mesta :P Men jag pallar det inte :(Kramar
Kitten Black

2014-01-09 @ 23:39:21
URL: http://www.fames.se/missnaily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0