{{ CARRIE // YOU'RE NEXT }}

Carrie och You're Next är två skräckisar jag hunnit se under tiden jag varit borta! Carrie va pretty much så som jag trodde, inte min grej då det ska vara orginalet och endast orginalet. Kan dock inte neka till att effekterna i slutet var awesome och filmen var värd att se om så endast för det. You're Next är en film jag velat se sedan jag fick nys om den, älskar filmer i det stuket. Helt klart sevärd men inte den bästa i det stuket. Och då kommer den stora frågan. När ska jag få mig en rejäl skräck igen? Kom igen nu, skräm mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Har du sett Paranormal Activity filmerna? Dom är superläskiga! :)

Svar: Jo har sett alla utom den som går på bio just nu :) Dom får håret att resa sig lite men inget som sitter kvar sen ^^
Kitten Black

2014-01-22 @ 08:47:43
Postat av: Karin

Världens bästa film (enligt mig) är Ghost Ship från 2002. Den är inte speciellt otäck men den sitter kvar läänge efteråt :) Även Djurtjyrkogården och Storm of The Century av Stephen King och Shining är jättebra filmer! Djurtjyrkogården har jag aldrig vågar se ut :3 Har du sett dom filmerna? :)

Svar: Sett alla :) Älskar Stephen King så sett de flesta av hans verk ^^ Jag är inte så lättskrämd :P Kollar nu mera mest för special effekter m.m. Njuter av en film som ser äckligt verklig ut hehe.
Kitten

2014-01-23 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0