{{ Tuesday }}

Lite äldre tumblr edits av my boys! För dom kommer ju tillbaka denna vecka! Wohooooo äntligen är det där jävla OS över! Ber om ursäkt till alla "fans" men jag tål verkligen inte sport, eller like jag tycker det är så himla boring. Och när det går ut över mina serier...då är det inte okej asså. Det är ett stort brott i Kitten Realm!
 
Redan jobbat 1 timme idag, började hemma. Men ska snart greppa ryggsäcken och knalla ner till kontoret för resten av arbetsdagen. Jag är inte särskilt pepp på något alls just nu men en sak vet jag och det är att jag är för envis för att låta skiten vinna! Så är bara sätta på skygglappar och knalla framåt. Det bara är så helt enkelt. Så får man hantera dom där dagarna/stunderna när det är extra (super mega extra) jobbigt när de kommer. Ett steg i taget...man kommer fram till slut ändå. Det får ta den tid det tar.

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag tål verkligen inte heller sport :/ äntligen är Supernatural tillbaka, längtar tills jag kan se avsnittet imorgon :D undrar vad Snooki har för roll i veckans avsnitt xD

Svar: Äntligen ja! Dog av lycka igår (och emotional heartbreak senare...) igår kväll :'D
Kitten

2014-02-25 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0