{{ The Weekend }}

Helgen har mest bestått av Skyrim spelande och film tittande. Såg bland annat (äntligen) The Hunger Games: Catching Fire! Hann inte med att se den på bio, jävla skit också, men har nu äntligen sett den. Den svek mig inte och jag är taggad inför nästa och den ska jag fan lyckas hinna med att se på bio! Ursäkta bilden ovanför (bättre än ingen of course) men mina skills verkar ligga kvar sovandes på kudden...Ska försöka hinna med att svara på kommentarer m.m innan jag sticker till jobbet.
 
Var tyst igår för att min söta fina gerbil tjej Athena somnade in. Hon var över 5 år gammal så var väntat men gjorde ändå ont i hjärtat när hon somnade in för sista gången. Så ja, jag var ganska nere igår eller well är. Ni som vart här ett tag vet att mina djur är som mina barn, so yeah. Sov sött lill tösen min.

Kommentarer
Postat av: ami

Ska tvinga min pojkvän att se dem filmerna, har tyvärr inte gjort det än!

Svar: Hehe, du får muta med godis :P Dom är helt klart sevärda!
Kitten

2014-02-03 @ 14:15:08
URL: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0